Uitnodiging | Evaluatie bestuurlijk stelsel Amsterdam: jouw ervaring

25 maart

De gemeente Amsterdam evalueert de bestuurlijke samenwerking binnen de stad gedurende de huidige bestuursperiode (2022-2026).

Voor deze evaluatie worden Amsterdamse ondernemers en bewoners uitgenodigd die in hun werk contact hebben gehad met het stadsbestuur en/of ambtenaren. Dit kan betrekking hebben op samenwerking met het college van B&W, de gemeenteraad, het dagelijks bestuur of de stadsdeelcommissies. De evaluatie richt zich op wat goed gaat en welke verbeteringen mogelijk zijn.

Geïnteresseerden kunnen deelnemen aan een gesprek op 25 of 26 maart 2025 in de avonduren. Aanmelden kan via de volgende link: aanmeldlink. Hier is ook meer informatie te vinden over de opzet van de bijeenkomsten. De aanmeldingen worden behandeld door onderzoeksbureau Norstat in opdracht van de gemeente Amsterdam.

Deelnemers nemen deel aan één van de vier gesprekken. De sessies duren ongeveer twee uur, en deelnemers ontvangen als dank een cadeaubon van €50,- en een reiskostenvergoeding van €10,-.

Gespreksdata en -tijden:
📅 25 en 26 maart 2025
🕔 17:00 – 19:00 uur of 19:30 – 21:30 uur
👥 Groepsgrootte: 6 tot 10 personen per gesprek

Deze evaluatie heeft betrekking op de zeven stadsdelen van Amsterdam. Voor Weesp vindt een aparte evaluatie plaats.

Voor vragen kan contact worden opgenomen met Carrol Tjon A Fong, projectleider Evaluatie Bestuurlijk Stelsel, via c.tjonafong@amsterdam.nl.